Hát Üdv először is minden kedves olvasónak. Ahogy ígértem egyeseknek, meg amint látjátok: Visszatértem írogatni! ;) A furcsa az hogy konkrét elképzelésem most nincs hogy miről is kéne írnom. Mondjuk talán pár dolog tisztázással. Rólam. Aztán meg majd jön a többi írka-fírka, jelentéktelen mondatocska magától.

Sokan mondják, hogy megváltoztam. Nos jól látják. Az érzelgős oldalam háttérbe szorult egy kicsit, helyét átvette egy amolyan egocentrikus gondolkodás. Ez kb annyit jelent, hogy csak olyan dolgokkal foglalkozok ami nekem speciel jó. Utóbbi időben már nem bírtam szívvel lélekkel segíteni, tanácsot adni bizonyos embereknek, segíteni, ápolgatni a magánéletüket, mert visszaéltek vele. Vagyis konkrétan nem kaptam cserébe semmit. De nem baj. Tanultam belőle, és jól jön ez tapasztalatnak. (+1000 XP LVL UP!)

Nyitottnak lenni jobb, mint zárkózottnak. Ha úgy érezzük, hogy el vagyunk veszve a nagyvilágban, ha egyedül érezzük magunkat, arról csak mi tehetünk, és mi tehetünk ellene. Meg kell fogni a kilincset és kinyitni az ajtót, új dolgokat, új embereket kell megismerni. Nem szabad, hogy lekorlátozódjon agyunk közeli kapcsolatokra. (Barátság, szerelem stb...)

Én abban a hibában éltem hogy sokkal inkább mások sorsa, magánélete érdekelt jobbam mint a sajátom. Ezzel lehet hogy pár embernek szimpatikus voltam, de mégis, ha több embert ismerek, nagyobb esélyel leszek valaki. Na de azt hiszem ennyi elmélkedésből elég. Legyen most pár tipikus "blogos/twitteres" mondat is rólam.

Mostanában ha van rá zseton, kimozdulok, vagy éppen összehívom haverokat és partyzunk a garázsba. Ezek álltalába rohadt jók szoktak lenni. (A szilveszteri überkirály volt! :D) Mellete tanulgatok is (néha), kockulok, filmezek.

Röviden ennyi. Most nagyon nem fog az agyam, mivel már hajnali fél 5 óta fenn vagyok. Majd visszatérek! :)

ByezZ
 

 

Szerző: st0rmy  2010.02.01. 21:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://st0rmy.blog.hu/api/trackback/id/tr781721204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása