Már hónapokkal elöbb készültem arra a bizonyos napra, amit már nagyon rég vártam. A 18. születés napomra. Minden vágyam az volt hogy emlékezetessé tegyem azt a napot. Nem alkohollal, sem valami extrém dologgal, csak egy kis garázsparty barátokkal és azokkal akiket szeretek.

A napok teltek, a születésnapom egyre közelebb került. Se pénzem nem volt, se ötletem hogy kiket hívjak meg, mert nem sok ember áll hozzám közel, többségük allig ismerik egymást, és a legrosszabb: pénzhiány. Szóval már tudtam hogy ez a buli elmarad.

Gondoltam jó, akkor ne legyen buli, de mégiscsak meg kéne ünnepelni valahogy. Arra gondoltam hogy kicsiny baráti körömet összehívom és beszélgetünk és sörözünk egy jót. De ez sem így lett. A hely ahova mentünk szinte üres volt, és hangulattalan. Ráadásul a három fős "bandánk" is hamar szétment.

Hazamentem. Még nem mentem aludni. Vártam hogy ki az, aki felköszönt még. Akár telefonon, akár msn-en, akárhol. Nagyon csalódott voltam, mert nagyon kevés embernek jutottam eszébe, és többségük olyan volt, akiről még csak nem is feltételeztem hogy felköszönt. Pár régi jó havertól és pár régi baráttól is jól esett volna ha felköszönt.... Volna....

Az éjszaka lezárult, és születésnapom is. Nem volt jó. Nem volt olyan mint szerettem volna. Sőt. De majd egyszer talán, ha ráér majd mindenki, ha majd egy napra, egy születés napomon fontosabb leszek a barátaimnak mint az alvás, a munka, vagy a barátnő, és pénz is lessz, akkor lessz egy nagyon jó és emlékezetes születésnapom...

Egy dolog viszont szép volt. Édesanyám levele. Noha ő nem egy levélírós fajta, de amit írt nekem az szívhezszóló és megható volt. A könny is kicsordult a szememből mikor elolvastam. Tudtam hogy szeret, de eme megnyílvánulásának tisztasága és őszintesége örökre bevéste magát a szívembe. Ő volt aki valamiképpen mégis emlékezetessé tette a születésnapomat. Köszönöm neki!

Szeretlek Anya!
Szerző: st0rmy  2008.04.30. 22:07 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://st0rmy.blog.hu/api/trackback/id/tr41449238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Márk 2008.08.29. 22:20:36

Hello,

A bejegyzéseket olvasva, rádöbbentem valamire....
Nem hittem volna azt, hogy van egy hozzám hasonló gondolkodású, nevelésű, és filozófiai felfogású ember, a nagy világban valahol.
Valamilyen szinten érdekes ez a dolog, mert ha úgy vesszük én is jobbára szeretek kívülállóként figyelni embereket de nyilván az interaktivitást nem hanyagolom el, családi helyzetem is körülbelül hasonló a tiédhez, bizalommal fordulok bármilyen kérdéssel szüleimhez, és az a furcsa + az egészben, hogy eszméletlenül ugyan ez a szindróma egy lánnyal. Szóval kicsit kész voltam mikor ezeket olvastam eléggé sokkolt hogy ez áh... nem lehet meg hasonló dolgok, de aztán rádöbbentem hogy miért ne lehetne? elvégre ez egy olyan folyamat ami bárhol lejátszódhat még ha kicsi is az esély rá. De bekövetkezett....és örülök neki, én szívesen olvasom majd a további bejegyzéseidet, és halálosan komolyan mondom ha egyezés lesz, akkor én sokkot kapok :D :D
Csak így tovább!

DDius 2009.03.17. 19:16:22

hát igen... ritka az ilyen normális felfogással rendelkező hímnemű a földön:) még jó, hogy az egyik közülük az én egyik legjobb barátom. Ricsi, szerintem minden teljesülni fog 30 éves korodra. :)
süti beállítások módosítása