Mielőtt belekezdenék szeretném ha elolvasnád a tavaji születésnapos bejegyézesemet itt. A fogalmazásom kicsit gyenge lessz és lehet néhol kicsit furán fognak hangzani a mondatok, ez betudható annak hogy hajnali éjjel 2 óra van és nemrég jöttem haza munkából. De azért megpróbálom! :D

Megkésve bár, de törve nem, azt hiszem életem egyik legjobb estéjéről érdemes beszámolót írnom. Tizenkilencedik születésnapom. De öreg vagyok én már! :-) A tavaji leckéből tanultam, igyekeztem fixen és frankón megszerveznem a születésnapi bulimat. Eleinte úgy volt hogy nálunk, a garázsba lessz party, azonbelül is egy Goa party lett volna, de az nem felelt volna meg mindenki igényének, és én pedig mindent megtettem, hogy mindenki jól érezze magát. Ígyhát megkérdeztem Kecát, szomszédomat és az egyik legjobb barátomat, hogy nem-e lehetne náluk a kertben megtartani a bulit, elvégre ők úgyis sok kertipartyt tartanak, szóval nem-e lehetne... Beleegyezett.

Az előkészületek nem mentek a legsimábban. Sajna sikerült a szervezést szinte az utolsó pillanatra letudni. Ráadásul a főnököm elfelejtette a fizumat megadni 2 nappal a parti elött. Pedig direkt szóltam neki előre... Már már kezdtem lefújni az egészet, lemondani a partit amikor szóltak munkatársaim hogy "Te figyeljmár, Taki (főnök) holnap is itt lessz, szólj majd rá!". Ígytörtént, szóval kicsit szívbajosan, de az anyagi háttér meglett a bulihoz. Pénteken elmentünk a Tesco-ba bevásárolni. Mindent amit kellett: üdítőt, piát, stb... Ám hazafelejövet váratlan és újabb idegtépő dolog történt: a kocsi hátsó ajtaja kinyitódott és pár pia repült... Kecát már a sírás kerülgette, hisz előtte a fia gitározott idegeinek húrjain. Szerencsére ami kárbaveszett, másnap reggel pótolva lett...

És akkor maga a buli:

Egy olyan bulira vágytam már évek óta, ami minden barátom és közeli ismerőseim részt vesz. SIKERÜLT! Körülbelül 18 ember volt jelen, barátaim, ismerőseim, testvéreim. A hangulat a tetőfokon volt. Egy baj volt: a sok kedves ember között nem bírtam szétszakadni, próbáltam mindenkivel "foglalkozni", több-kevesebb sikerrel, de úgygondolom nem unatkozott senki. Zenék jók voltak, ital is bőségesen volt, senki nem szomjazott! :D Bár én voltam az ünnepelt, és én is nagyon terveztem hogy sakálrészegre iszom magam, valahogy mégsem esett jól, nem kellet, egyszerűen alkohol nélkül olyan frankón éreztem magam, mint még soha. És akkor jött a csúcspont... 

Mindenki egy helyre gyülekezett, igaz sejtettem hogy mi fog történni, mégis meglepetés volt ám látni hogy Dia és Andi egy tortával koronázták meg nekem a bulit. Fantasztikusan éreztem magam. Miután elfújtam a tortát, örömteli könnyek közt köszöntem meg egyenként mindenkinek a jelenlétüket. Aztán a tortát gyorsan megettük! :) Diuska tortája igencsak finom volt, bár kevés, mert mindenkivel megoszottam testvériesen. Jövőre enyém lessz az egész muhaha! :D (Vicc)

Bár úgygondoltam hogy reggelig fog tartani a buli, viszonylag hamar elszálingóztak az emberek. Ez nem azért volt mert rossz volt a buli, egyszerűen nem mindenkinek engedte a szabadideje. Ráadásul a gyors lehülés is közbejátszott. Pedig Keca megígérte hogy beszél a természet isteneivel, hogy elhozzák a jóidőt! :) Sajnos Diusék elég hamar elmentek, de a többiekkel még kitartottunk úgyahogy. Ettünk, ittunk. (Itt megjegyezném Bianka paprikáskrumpliját, ami igencsak finom volt, és feltöltött minket energiával a hideg estében. :)) Éjfélkor koccintás, Keca fellőtt pár szilveszterről megmaradt tüzijátékot, megintcsak fantasztikusan kellemes pillanatok következtek. Aztán egy kis időre átugrottam hugommal nagyanyámhoz is koccintani. Majd végül visszajöttem és körülbelül 2-ig iszogattunk és beszélgettünk, végül hazamentünk...

19 gyertya, 19 év, 19 születésnap közül a legjobb! Valahogy így képzeltem el a 18.-at, de ezekután nincs hiány bennem hiány, ami késett, végül eljött.

Köszönöm!

Íme egy videó a születésnapomról, amin nagyjából mindenki aki számomra kedves, jelen van.

 

Szerző: st0rmy  2009.05.27. 02:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://st0rmy.blog.hu/api/trackback/id/tr981146034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása