Mindig is akartam egy születésnapi bulit, amin minden barátom és fontos ember jelen van. Ahol érzem, hogy vannak emberek akiknek fontos vagyok, tudjátok mint a filmekben. 2009 áprilisában ezt sikerült megvalósítanom. Úgy-ahogy. =) De jó volt... Akkor a 19. születésnapomat ünnepeltem, akkor megfogadtam, (és az ésszerűség is azt követeli) hogy az az ideinek, vagyis a 20. születésnapomnak überelnie kell. De...

Egy év sok idő, és sok dolog változott. A barátságok megkoptak, vagy teljes mértékbe megszűntek, ami persze az én hibám is. Ilyenkor döbbenek rá, hogy sokszor hibáztam, és akikkel régen órákat beszéltem mindennap, hiányoznak. Nagyon hiányoznak. Mert nincsenek itt velem, és nem lesznek ott, mikor az ünnepi(?) pezsgőt nyitom majd ki a 20. születésnapom alkalmával. Még az sem vigasztal, hogy a barátságok többsége nem miattam romlott meg, mert ha valamiben, akkor abban biztos vagyok, hogy én sosem hanyagoltam, illetve hagytam el a barátaimat. Én csak beletörődtem, hogy már "nincsenek", hogy találtak mást/másvalakit aki sokkal jobb időtöltést és elfoglaltságot jelent. Persze van kivétel azért, de mégis valahogy félek ettől a 20. születésnaptól. Mindjárt itt van, és gyakorlatilag úgy néz ki, hogy én inkább gyászolom, mivel tudom, hogy sokan akik tavaly ott voltak, idén nem lesznek...
...Persze azóta születtek új barátságok is, és pár új haverra szert tettem, de pont a minap derült ki, hogy a tervezet időpontra már van elfoglaltságuk. Fantasztikus.

Szóval a szituáció az, hogy itthon fogok ülni a seggemen, esetleg betérek valahova, hogy a régi időkbe temetkezve átgondoljam, mit hol rontottam el, hogy legalább a 21. jó legyen majd... ...de mindegy, majd nyáron pótolom.

 

 

Szerző: st0rmy  2010.04.11. 18:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://st0rmy.blog.hu/api/trackback/id/tr671912556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása