Igazából az elmúlt napok olyan semilyenek voltak hogy szót nem is érdemes pazarolni rá. Annyira nem történik velem mostanába semmi említésre méltó hogy az valami hihetetlen. Jó, persze van egy két kivétel, menyjünk is szépen sorba.

Érettségi: Háááát azt tudtam hogy úgyahogy sikerült, na de ennyire? Oké, nem ötös, de saját magamhoz képest, és későbbi céljaim eléréséhez abszolút tökéletes! Pár tantárgyból sikerült az élen végeznem, amire mondjuk ki: kicsit büszke vagyok! :-) Hiszen elsőbe, másodikba, sőt még most harmadik félévkor is úgy kellet átrugdosni engem egy csomó tantárgyból. Ehhez képest viszont sikerült egész korrektül zárnom az írásbeli vizsgákat.

Jövőhéten jön a szóbeli, amitől már nem parázok. Hisz nagyon minimális teljesítmény is elég hogy az embernek meglegyen a vizsgája. Persze én azért belehúzok a végére!

Munka: Ez is egész jól megy. Sokat dolgozom, szinte mindig délutános műszakba. Ennek egyrészt örülök, hisz anyagi gondok letudva, másrészt meg kicsit zavaró, hisz én akkor "élek" amikor a legtöbb ember alszik, emiatt pár ismerősöm úgyérezheti elhanyagolom, ami sajnos igaz, hisz képtelen vagyok szociális kapcsolataimat ápolgatni munkából. Másrészt, valahogy én is elhanyagolva érzem magam. Elhanyagolnak, és én is elhanyagolom saját magam.

Magánélet: Na ez az, ami most nem nagyon van. Abszolút a kötelességeknek és a jövőnek élek. Nagyon le vagyok terhelve, ígyhát például csajozni abszolut nincs időm, se energiám. Szórakozni szintúgy. Na nem mintha nagy partyarc lennék....

De! Augusztusba... Azt hiszem életem legjobb és legdurvább partyjára fogok elmenni! Szintén mondom, nem vagyok partyarc, de mint psychedelikus zene rajongó, azt hiszem nem szabad kihagynom, főleg hogy ez lessz életem első PSY partyja. Hálistennek nem egyedül megyek, pár ismerősömmel és haverjaival fogjuk átvészelni az egy hetes fesztivált. Remélem túlélem! :-D Íme egy kis ízelítő:

 

Azt hiszem ebbe a bejegyzésbe ennyi fért most bele, de lehet pár dolgot leírok majd külön egy másik postban.

ÜDV

 

Szerző: st0rmy  2009.06.09. 01:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://st0rmy.blog.hu/api/trackback/id/tr841172884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása